Blogginlägg

Nedan kan du läsa insikter om olika ämnen relaterade till vår verksamhet.

Köpbenägenhet och PPP-rating

Inom företagsekonomi är förmågan att identifiera och fokusera på kunder med hög ”Willingness to Pay” (WTP) en avgörande faktor för att maximera försäljningseffektiviteten och öka

Read More »

Använd LinkedIn för ditt B2B-företag

Att utnyttja LinkedIn effektivt kan vara en game-changer för små B2B-företag i Sverige. Plattformen erbjuder unika möjligheter för nätverkande, leadgenerering och varumärkesbyggande både nationellt och

Read More »

Cross-selling och upselling inom B2B

Att öka försäljningen handlar inte alltid om att skaffa nya kunder. För små, säljinriktade B2B-företag i Sverige kan fokus på cross-selling och upselling vara nyckeln

Read More »

Olika försäljningstekniker

Effektiva säljmetoder är avgörande för alla företags framgång, och att förstå olika försäljningstekniker kan hjälpa ditt team att arbeta mer effektivt och uppnå bättre resultat.

Read More »